Saltar apartados

Informació de matrícula

On estem?

Servei de Llengües i Cultura PIC, Punt d'Informació Cultural
Planta baixa del Paranimf, Facultat de Dret
Telèfon: 96 590 3725
Adreça electrònica: ofi.cultura@ua.es

Informació general

El procés de matrícula es realitzarà per via telemàtica i constarà de les següents fases: preinscripció, matrícula, pagament del rebut (excepte gratuïts).

Per favor, llegiu atentament la informació següent abans de començar la preinscripció

1.Preinscripció

  • Inici: Indicat en la fitxa de cada curs
  • Final: fins que es completen les places, o 2 dies hàbils abans de l'inici del curs.
  1. Les persones interessades a matricular-se en algun taller cultural, en primer lloc, han de sol·licitar una preinscripció a través del següent formulari, opció "Cursos d'especialització i activitats acadèmiques orientades a la formació", i seleccionar el curs del seu interès (estan ordenats alfabèticament). Finalitzat el formulari apareixerà una pantalla que confirmarà que la preinscripció s'ha fet correctament.

    Formulari de preinscripció

  2. Si no recordes la teua contrasenya o no aconsegueixes accedir al teu correu o a UACloud, la UA et facilita un sistema automatitzat d'obtenció i renovació de contrasenyes d'accés a UACloud. El sistema requereix un correu electrònic personal, que hauràs facilitat a la universitat.

    Enllaç a la sol·licitud d´una nova clau d'accés: https://cvnet.cpd.ua.es/GestIdent/ClaveAcceso/Solicitar/ca
  3. Rebreu un correu de confirmació amb el vostre número de referència, guardeu-lo perquè us farà falta amb posterioritat. Rebreu aquesta informació en l’adreça de correu que hàgeu facilitat en el formulari de preinscripció. Si no rebeu el correu electrònic, torneu a entrar en el formulari i assegureu-vos que vau introduir una adreça de correu vàlida. Si vau perdre el vostre número de referència, torneu al formulari, introduïu el document d’identificació i sol·liciteu que us el tornen a enviar.
  4. L’admissió de la sol·licitud de preinscripció es farà al dia hàbil següent. Si vau rebre correctament el correu electrònic de confirmació de la preinscripció, espereu a rebre el correu d’admissió per a poder matricular-vos.

2. Matrícula i pagament del rebut

  1. Una vegada que la Secretaria haja admès la vostra sol·licitud de preinscripció, us enviarà un correu electrònic amb instruccions precises sobre com i quan matricular-vos. És important que estigueu atents a aquest correu perquè no se us esgote el termini de matrícula. Rebreu també aquesta informació en l’adreça de correu que hàgeu facilitat en el formulari de preinscripció.
  2. El correu d’admissió us facilitarà les dades d’accés a UACloud, plataforma a través de la qual podreu formalitzar la matrícula. Se us facilitaran així mateix les dates de matriculació.
  3. Quan acabe el procés de matrícula es generarà un rebut de pagament que haureu de fer efectiu en el termini que us indique el rebut i, en tot cas, abans que comence el curs.
    Recordeu que podeu optar per l’opció de pagament amb la vostra targeta bancària. El rebut estarà vaig disponible en l’aplicació Pagament de rebuts dins d’UACloud .

Devolució de taxes

Es farà d’acord amb a la normativa de cursos especials de la Universitat d’Alacant. Una vegada començat el taller no s’admetrà la sol·licitud de devolució de taxes.

El procediment per a sol·licitud de devolució de taxes es realitzarà, únicament, des de la  eAdministración de UACloud.

Més informació:

https://sa.ua.es/va/acceso/procediment-e-administracio-devolucio-de-taxes.html

Si el nombre d’alumnes matriculats en els cursos i tallers no supera el mínim establit, el Servei de Llengües i Cultura pot resoldre la no celebració d’aquests.

Diplomes, certificats i fitxes informatives

PROCÉS DE SOL·LICITUD DE DIPLOMES, CERTIFICATS ACADÈMICS I FITXES INFORMATIVES DE CURSOS D’ESPECIALITZACIÓ A TRAVÉS D’ADMINISTRACIÓ.

A partir del dia 16 de desembre del 2015, per a obtenir un diploma o certificació acadèmica d’un curs d’especialització és necessari abonar una taxa de 27,34 €. Aquesta taxa ha sigut aprovada pel Consell de Govern de la UA (16/12/2015) d’acord amb el Decret de Taxes de la Generalitat Valenciana.
La fitxa informativa és gratuïta.

La sol·licitud d’aquests documents es fa a través de l’administració electrònica.

La sol·licitud de diploma o certificat és voluntària, es pot no sol·licitar. Els estudiants no estan obligats a presentar-los en les secretaries dels centres a l’hora de sol·licitar el reconeixement de crèdits. Els centres ja tenen una eina per a comprovar si l’estudiant ha superat el curs.

La ruta d’accés a la sol·licitud és la següent:

  • Certificat o diploma
    • Campus Virtual – E-Administració – Tràmits – Acadèmics – Certificats de cursos d’especialització
    • S’ha de seleccionar entre certificat o diploma.
    • El diploma és un per curs mentre que en el certificat l’estudiant pot seleccionar un curs dels que ha fet, diversos o tots. Apareix una imatge com a exemple del contingut de cadascun dels documents. Després paga amb la targeta o pot imprimir el rebut i pagar-lo en el banc. El rebut està disponible durant 30 dies. Una vegada verificat en pagament (el sistema tarda pocs segons) es genera un PDF amb el diploma o certificat. La validació del document és amb codi CSV. La signatura digital consisteix en un codi numèric que apareix en la banda lateral del document. Si es copia la URL del codi es pot comprovar l’autenticitat del document.
  • Fitxa informativa
    • Campus Virtual – Altres serveis – Secretària virtual – Expedient – Fitxa curs d’especialització.

 

Servei de Cultura


Servicio de Cultura
Universitat d'Alacant
Carretera Sant Vicent s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3725 / (+34) 96 590 3300

Twitter: http//twitter.com/culturaenlaua

Facebook: http://facebook.com/culturaenlaua

Google+: http://goog.com/+CulturaenlaUA

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464