Informació de matrícula Servei de Cultura

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Serveis
Logo Servei de Cultura   Servei de Cultura
Servei de Cultura

Informació de matrícula

Informació general

On estem? 

Servei de Cultura PIC, Punt d'Informació Cultural
Planta baixa del Paranimf, Facultat de Dret
Telèfon: 96 590 3725 - 9659924
Adreça electrònica: ofi.cultura@ua.es  - cultura@ua.es

 

Informació general de matrícula

Per favor, llegisca atentament la següent informació abans de començar la preinscripció

1. Preinscripció, matrícula i pagament del rebut

  1. Les persones interessades a matricular-se d'un taller cultural  han de, en primer lloc, sol·licitar una preinscripció a través del següent formulari, opció "Cursos d'especialització i activitats acadèmiques orientades a la formació",  i seleccionar el curs del seu interès. Finalitzat el formulari, apareixerà una pantalla confirmant que la preinscripció s'ha realitzat correctament.
  2. L'admissió de la sol·licitud de preinscripció es realitzarà al següent dia hàbil
  3. Una vegada que la secretaria haja admès la teua sol·licitud de preinscripció rebràs un correu informatiu indicant que ja estàs matriculat amb el teu nombre de referència, un enllaç al rebut i les instruccions per a accedir a UACloud. guarda-ho perquè et farà falta amb posterioritat. Aquesta informació s'enviarà a l'adreça de correu que hages facilitat en el formulari de preinscripció. Si no reps l'email, torna a entrar en el formulari i comprova que vas posar una adreça de correu vàlida.
  4. El pagament hauràs de fer-ho efectiu en el termini que t'indique el rebut i, en tot cas, abans del començament del curs. No es considerarà efectivament matriculat fins que el rebut estiga abonat.
    Recorda que pots optar per l'opció de pagament amb la teua targeta bancària. El rebut estarà diponible en l'aplicació Pagament de rebuts dins d'UACloud  o en qualsevol entitat bancària que en el rebut s'indica.
    Si no recordes la teua contrasenya o no aconsegueixes accedir al teu correu o a UACloud,  la UA et facilita un sistema automatitzat d'obtenció i renovació de contrasenyes d'accés a UACloud.
    El sistema requereix un correu electrònic personal, que hauràs facilitat a la Universitat.

Enllaç sol·licitud nova clau d'accés: https://cvnet.cpd.ua.es/gestIdent/ClaveAcceso/Solicitar/eshtml

No cal fer-nos arribar el resguard del rebut una vegada abonat, encara que us arribe un avís que així ho indique, el procés està automatitzat.

 

Devolució de Taxes

Tot el procediment es realitza a través d'UACloud, eAdministració:

https://sa.ua.es/va/acceso/procediment-e-administracio-devolucio-de-taxes.html

Una vegada comence el curs corresponent no s'admetrà la sol·licitud de devolució de taxes.

El dret a la sol·licitud de devolució de taxa prescriu en el curs acadèmic corresponent.

 

Diplomes, certificats i fitxes informatives

PROCÉS DE SOL·LICITUD DE DIPLOMES, CERTIFICATS ACADÈMICS I FITXES INFORMATIVES DE CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ A TRAVÉS D'ADMINISTRACIÓ.

A partir del dia 16 de desembre del 2015, per a obtenir un diploma o certificació acadèmica d'un curs d'especialització és necessari abonar una taxa de 27,34 €. Aquesta taxa ha sigut aprovada pel Consell de Govern de la UA (16/12/2015) d'acord amb el Decret de Taxes de la Generalitat Valenciana.
La fitxa informativa és gratuïta.

La sol·licitud d'aquests documents es fa a través de l'administració electrònica.

La sol·licitud de diploma o certificat és voluntària, es pot no sol·licitar. Els estudiants no estan obligats a presentar-los en les secretaries dels centres a l'hora de sol·licitar el reconeixement de crèdits. Els centres ja tenen una eina per a comprovar si l'estudiant ha superat el curs.

La ruta d'accés a la sol·licitud és la següent: