Taller d'escriptura i interpretació de monòlegs Servei de Cultura

Taller d'escriptura i interpretació de monòlegs

Hores Crèdits ECTS
Col·lectiu UA
Col·lectiu no UA
 20  2 40€ 55€
Quadrimestre: 2n                        Modalitat: online
Idioma: Castellà
Matrícula: A partir del 11/01/2021 fins al començament del curs
Durada: Del 23/02/2021 al 25/03/2021

Horari:

-Dimarts de 17:30 a 19:30h

Plataforma: Google Meet

Abans d'accedir a Google Meet, tingueu en compte que:

•  Necessita tenir compte de Gmail
  • Es prega que accedisquen a la sala uns minuts abans de l'hora d'inici de l'activitat per a no interrompre el seu normal desenvolupament. Una vegada començada l'activitat es podrà negar l'accés a la sala.
  • Es recomana a les persones que hi assisteixen que desactiven el micròfon del seu dispositiu.
  • Queda prohibida la captació o l’enregistrament de la sessió, com també la reproducció o la difusió, total o parcial, siga quin siga el mitjà o el dispositiu utilitzat. Qualsevol actuació indeguda comportarà una vulneració de la normativa vigent, de la qual poden derivar-se les responsabilitats legals pertinents.

Descripció: El monòleg és un gènere teatral que, en els últims anys, ha adquirit un relleu especial i un interès inusitat tant per part dels espectadors com del segment professional i amateur, en part per la projecció mediàtica que ha rebut i per constituir una proposta teatral viable que encaixa en diferents programacions, públics i àmbits escènics.

Descarregueu el Programa

Professorat:

Juan Luis Mira

Observacions:

Tots els cursos començaran de manera online

Depenent de l'evolució de la Pandèmia de la covid 19, el curs podrà passar a ser presencial.

Si el nombre d'alumnes matriculats en el curs no supera el mínim establert, la Universitat d'Alacant pot resoldre'n la no celebració del mateix.

(Anul·lat)