Taller de pintura gestual Servei de Cultura

Horari:

Dijous de 10:00 a 13:00h

Plataforma: Google Meet

Abans d'accedir a Google Meet, tingueu en compte que:

•  Necessita tenir compte de Gmail
  • Es prega que accedisquen a la sala uns minuts abans de l'hora d'inici de l'activitat per a no interrompre el seu normal desenvolupament. Una vegada començada l'activitat es podrà negar l'accés a la sala.
  • Es recomana a les persones que hi assisteixen que desactiven el micròfon del seu dispositiu.
  • Queda prohibida la captació o l’enregistrament de la sessió, com també la reproducció o la difusió, total o parcial, siga quin siga el mitjà o el dispositiu utilitzat. Qualsevol actuació indeguda comportarà una vulneració de la normativa vigent, de la qual poden derivar-se les responsabilitats legals pertinents.

Descripció:

Objetius del curs:
Vèncer les pors, tenir més seguretat i valentia, pintar amb rapidesa per a aconseguir formes i colors que mai podíem imaginar.
Sorprendre'ns en cada pinzellada amb la petjada del nostre gest carregat de la nostra energia.

Descarregueu el Programa

Professorat:

Mª Dolores Mulá

Observacions:

Tots els cursos començaran de manera online

Depenent de l'evolució de la Pandèmia de la covid 19, el curs podrà passar a ser presencial.

Si el nombre d'alumnes matriculats en el curs no supera el mínim establert, la Universitat d'Alacant pot resoldre'n la no celebració del mateix.

anul·lat