Taller de guitarra contemporània Servei de Cultura

Matrícula: A partir del 14/09/2020 fins al començament del curs
Durada:  Del 16/11/2020 al 17/05/2021

Horari:

Dilluns de 12:00h a 13:30h (iniciació/mitjà)

Dilluns de 17:00 a 18:30 (iniciació)

18:30 a 20:00 (mitjà)

20:00 a 21:30 (avançat)

Sessions d'1,5 h setmanal

Plataforma: Google Meet - Skype

Abans d'accedir a Google Meet, tingueu en compte que:

•  Necessita tenir compte de Gmail
  • Es prega que accedisquen a la sala uns minuts abans de l'hora d'inici de l'activitat per a no interrompre el seu normal desenvolupament. Una vegada començada l'activitat es podrà negar l'accés a la sala.
  • Es recomana a les persones que hi assisteixen que desactiven el micròfon del seu dispositiu.
  • Queda prohibida la captació o l’enregistrament de la sessió, com també la reproducció o la difusió, total o parcial, siga quin siga el mitjà o el dispositiu utilitzat. Qualsevol actuació indeguda comportarà una vulneració de la normativa vigent, de la qual poden derivar-se les responsabilitats legals pertinents.

Descripció:

L’aprenentatge de la guitarra moderna és un dels mes demandats en l’actualitat arreu del món. En el taller s’enfoca l’ensenyament de manera senzilla, ordenada i pràctica per tal de permetre a tot aquell que ho desitge accedir al coneixement de l’instrument, les músiques que acompanyen els molts moviments culturals des del segle xx fins als nostres dies i els aspectes tècnics necessaris en els diferents entorns (concert, estudi d’enregistrament, televisió, etc.) per a fer arribar l’instrument a qui escolta de manera eficaç.

Descarregueu el Programa

Professorat:

Raúl Ramírez Sánchez

Observacions:

Tots els cursos començaran de manera online

Depenent de l'evolució de la Pandèmia de la covid 19, el curs podrà passar a ser presencial.

Si el nombre d'alumnes matriculats en el curs no supera el mínim establert, la Universitat d'Alacant pot resoldre'n la no celebració del mateix.