El llenguatge cinematogràfic segon els grans mestres Servei de Cultura

El llenguatge cinematogràfic segon els grans mestres

Hores Crèdits ECTS

Col·lectiu UA

Col·lectiu no UA

30€  45€
Cuatrimestre:1º               Modalidad: online
Idioma: Castellano
Matrícula: A partir del 30/09/2020 hasta inicio del curso
Durada: Del 21/10/2020 al 19/11/2020

Horari:

Dimecres i dijous de 19.00 a 21:00h

Plataforma: Google Meet

Abans d'accedir a Google Meet, tingueu en compte que:

•  Necessita tenir compte de Gmail
  • Es prega que accedisquen a la sala uns minuts abans de l'hora d'inici de l'activitat per a no interrompre el seu normal desenvolupament. Una vegada començada l'activitat es podrà negar l'accés a la sala.
  • Es recomana a les persones que hi assisteixen que desactiven el micròfon del seu dispositiu.
  • Queda prohibida la captació o l’enregistrament de la sessió, com també la reproducció o la difusió, total o parcial, siga quin siga el mitjà o el dispositiu utilitzat. Qualsevol actuació indeguda comportarà una vulneració de la normativa vigent, de la qual poden derivar-se les responsabilitats legals pertinents.

Descripció:

Durant el curs se simultaniejaran les explicacions del professor amb la projecció de fragments de pel·lícules, documentals i entrevistes sobre els directors protagonistes. Cada sessió, de dues hores de durada, estarà dedicada a un dels autors seleccionats.

Descarregueu el Programa

Professorat:

Israel Gil Pérez

Observacions:

Tots els cursos començaran de manera online

Depenent de l'evolució de la Pandèmia de la covid 19, el curs podrà passar a ser presencial.

Si el nombre d'alumnes matriculats en el curs no supera el mínim establert, la Universitat d'Alacant pot resoldre'n la no celebració del mateix.