Curs de Fotografia Creativa Servei de Cultura

Horari:

Dissabtes  de 10.00 a 13:00h

Plataforma: Google Meet

Abans d'accedir a Google Meet, tingueu en compte que:

•  Necessita tenir compte de Gmail
  • Es prega que accedisquen a la sala uns minuts abans de l'hora d'inici de l'activitat per a no interrompre el seu normal desenvolupament. Una vegada començada l'activitat es podrà negar l'accés a la sala.
  • Es recomana a les persones que hi assisteixen que desactiven el micròfon del seu dispositiu.
  • Queda prohibida la captació o l’enregistrament de la sessió, com també la reproducció o la difusió, total o parcial, siga quin siga el mitjà o el dispositiu utilitzat. Qualsevol actuació indeguda comportarà una vulneració de la normativa vigent, de la qual poden derivar-se les responsabilitats legals pertinents.

Descripció:

En aquest curs aprendrem a mirar la realitat d'una manera creativa i a millorar el maneig de la nostra càmera fotogràfica. A través d'exercicis pràctics i visionats de fotografies resoldrem dubtes de tècnica fotogràfica i aprendrem a realitzar millors fotografies en diferents contextos i situacions.

Descarregueu el Programa

Professorat:

David Mocha

Observacions:

Tots els cursos començaran de manera online

Depenent de l'evolució de la Pandèmia de la covid 19, el curs podrà passar a ser presencial.

Si el nombre d'alumnes matriculats en el curs no supera el mínim establert, la Universitat d'Alacant pot resoldre'n la no celebració del mateix.

Equipament necessari

Càmera fotogràfica que dispose de mode MANUAL (preferentment tipus reflex o mirrorless).