Curs d'introducció al podcàsting Servei de Cultura

Horari:

Dimarts i dijous de 18.00 a 20.00h

Plataforma: Google Meet

Abans d'accedir a Google Meet, tingueu en compte que:

•  Necessita tenir compte de Gmail
  • Es prega que accedisquen a la sala uns minuts abans de l'hora d'inici de l'activitat per a no interrompre el seu normal desenvolupament. Una vegada començada l'activitat es podrà negar l'accés a la sala.
  • Es recomana a les persones que hi assisteixen que desactiven el micròfon del seu dispositiu.
  • Queda prohibida la captació o l’enregistrament de la sessió, com també la reproducció o la difusió, total o parcial, siga quin siga el mitjà o el dispositiu utilitzat. Qualsevol actuació indeguda comportarà una vulneració de la normativa vigent, de la qual poden derivar-se les responsabilitats legals pertinents.

Descripció:

En aquest curs exposarem les oportunitats que ofereix el podcàsting com a eina de comunicació. Veurem de manera pràctica com s’elabora un podcast des de zero, amb els requeriments d'equip tècnic bàsic per a començar a gravar un podcast amb una inversió econòmica mínima. A més, exposarem estratègies de màrqueting en línia per a promocionar el podcast. Finalment, veurem com podem fer créixer l'audiència del nostre podcast per a guanyar visibilitat, així com les estratègies de monetització existents per a aconseguir ingressos amb el nostre contingut.

Descarregueu el Programa

Professorat:

María Jiménez Santonja

Observacions:

Tots els cursos començaran de manera online

Depenent de l'evolució de la Pandèmia de la covid 19, el curs podrà passar a ser presencial.

Si el nombre d'alumnes matriculats en el curs no supera el mínim establert, la Universitat d'Alacant pot resoldre'n la no celebració del mateix.