Curs d'improvisació teatral Servei de Cultura

Horari:

Dimarts i dijous de 18:00 a 20:30h

Plataforma: Google Meet

Abans d'accedir a Google Meet, tingueu en compte que:

•  Necessita tenir compte de Gmail
  • Es prega que accedisquen a la sala uns minuts abans de l'hora d'inici de l'activitat per a no interrompre el seu normal desenvolupament. Una vegada començada l'activitat es podrà negar l'accés a la sala.
  • Es recomana a les persones que hi assisteixen que desactiven el micròfon del seu dispositiu.
  • Queda prohibida la captació o l’enregistrament de la sessió, com també la reproducció o la difusió, total o parcial, siga quin siga el mitjà o el dispositiu utilitzat. Qualsevol actuació indeguda comportarà una vulneració de la normativa vigent, de la qual poden derivar-se les responsabilitats legals pertinents.

Descripció:

Saber improvisar és una eina bàsica per gaudir plenament de la vida i les arts escèniques.
Improvisar és jugar amb la nostra creativitat, escolta i adaptació, per poder reaccionar al moment sense la necessitat d'un guió o preparació prèvia.

Descarregueu el Programa

Professorat:

Myriam Villalobos

Observacions:

Tots els cursos començaran de manera online

Depenent de l'evolució de la Pandèmia de la covid 19, el curs podrà passar a ser presencial.

Si el nombre d'alumnes matriculats en el curs no supera el mínim establert, la Universitat d'Alacant pot resoldre'n la no celebració del mateix.

(Anul·lat)