Curs d'escriptura creativa. Introducció a l'ofici narratiu-poètic Servei de Cultura

Curs d'escriptura creativa. Introducció a l'ofici narratiu-poètic

Hores Crèdits ECTS
Col·lectiu UA
Col·lectiu no UA
20 2 40€ 55€
Quadrimestre: 1n                  Modalitat: online
Idioma: Castellà
Matrícula: A partir del 11/09/2020 fins al començament del curs
Durada:  Del 06/11/2020 al 11/12/2020

Horari:

Dimarts i divendres de 19:00 a 21:00h

Plataforma: Google Meet

Abans d'accedir a Google Meet, tingueu en compte que:

•  Necessita tenir compte de Gmail
  • Es prega que accedisquen a la sala uns minuts abans de l'hora d'inici de l'activitat per a no interrompre el seu normal desenvolupament. Una vegada començada l'activitat es podrà negar l'accés a la sala.
  • Es recomana a les persones que hi assisteixen que desactiven el micròfon del seu dispositiu.
  • Queda prohibida la captació o l’enregistrament de la sessió, com també la reproducció o la difusió, total o parcial, siga quin siga el mitjà o el dispositiu utilitzat. Qualsevol actuació indeguda comportarà una vulneració de la normativa vigent, de la qual poden derivar-se les responsabilitats legals pertinents.

Descripció:

Classes teòriques i pràctiques en les quals l’alumnat fa lectures subscrites al cànon literari i recorre diversos corrents estètics que van des de la literatura clàssica fins a la literatura contemporània. Cada trobada està dividida en dues parts. Durant el primer mòdul el professor desenvolupa un concepte determinat i, en el mòdul següent, es duen a terme els exercicis respectius. Contes hiperbreus, contes, relats, poemes, assajos, articles periodístics, segments de curtmetratges i de llargmetratges, cançons i obres pictòriques són alguns dels recursos utilitzats a classe.

Descarregueu el Programa

Professorat:

Mariano Catoni

Observacions:

Si el nombre d'alumnes matriculats en el curs no supera el mínim establert, la Universitat d'Alacant pot resoldre'n la no celebració del mateix.