Creació escènica. La intimitat dels espais Servei de Cultura

Creació escènica. La intimitat dels espais

Hores Crèdits ECTS
Col·lectiu UA
Col·lectiu no UA

Quadrimestre: 1n                  Modalitat: online
Idioma: Castellano
Matrícula: A partir del 30/09/2020 hasta inicio del curso
Durada: Del 27/10/2020 al 22/12/2020

Horari:

Dimarts de 17.30 a 20:00 h

Plataforma: Google Meet

Abans d'accedir a Google Meet, tingueu en compte que:

•  Necessita tenir compte de Gmail
  • Es prega que accedisquen a la sala uns minuts abans de l'hora d'inici de l'activitat per a no interrompre el seu normal desenvolupament. Una vegada començada l'activitat es podrà negar l'accés a la sala.
  • Es recomana a les persones que hi assisteixen que desactiven el micròfon del seu dispositiu.
  • Queda prohibida la captació o l’enregistrament de la sessió, com també la reproducció o la difusió, total o parcial, siga quin siga el mitjà o el dispositiu utilitzat. Qualsevol actuació indeguda comportarà una vulneració de la normativa vigent, de la qual poden derivar-se les responsabilitats legals pertinents.

Descripció:

La creació escènica és un mètode de producció artística que té com a fonament el desenvolupament de les capacitats creatives de tots i totes els participants immersos en el procés de treball. A causa de la naturalesa del format del taller i de l'experiència viscuda durant aquests mesos de confinament, sorgeixen noves formes de creació en què la pantalla de l'ordinador s'ha fet imprescindible. En què l'espectador ens observa com si es tractara d'un gran germà en un espai íntim quotidià en el qual ens sentim còmodes i abaixem la guàrdia de les etiquetes socials. Un espai únic amb el qual encetar una conversa entre el cos i els objectes que ens envolten. Un lloc des del qual contar una història.

Descarregueu el Programa

Professorat:

Elizabeth Sogorb García

Observacions:

Tots els cursos començaran de manera online

Depenent de l'evolució de la Pandèmia de la covid 19, el curs podrà passar a ser presencial.

Si el nombre d'alumnes matriculats en el curs no supera el mínim establert, la Universitat d'Alacant pot resoldre'n la no celebració del mateix.

anul·lat