El collage com a tècnica d'expressió i creativitat

Hores Crédits ECTS

Col·lectiu UA

Col·lectiu no UA

20  0 50€ 65€
Quadrimestre: 2n                        Modalitat: Presencial
Idioma: Castellà
Matrícula: A partir del 30/01/2019 fins al començament del curs
Durada: Del 02/03/2019 al 30/03/2019

Horari:

- Dissabtes, de 10 a 14 h

Lloc: Sala Àgora (Museu UA)

Descripció:

El collage com a tècnica creativa manual de fàcil accés a la complexitat de la imatge gràfica. A partir de papers i material imprès, cúter, tisores i cola, es realitzaran exercicis de curta execució. Aprendrem conceptes de comunicació visual mitjançant l'experimentació. Desenvoluparem així, de manera grata i productiva, la nostra creativitat personal des d’un punt de vista gràfic i conceptual.

Descarregueu el Programa

Professorat:

Magdalena Lloret  Ivorra

Observacions:

Llista de materials (s'anirà veient):
1- Carpeta de quatre anelles amb paper blanc i pautat quadrícula de 5x5 mm.  Que inclogui fonguis per guardar retallades, collages acabats. Objectiu: Esbossos, anotacions, notes.
2-Carpeta o funda de A3  de plàstic transparent, per guardar treballs, retallades.
3 Materials de dibuix: Retolador negre fi multisuperficie, llapis, retoladors, bolígrafs..
4-tisores, cúter,
5-cola de barra.
6-regla.
7-cartolines de colors incloent blanca, grisa i negra. Els coloreixis crema són agraïts per a fons. Les hi ha de grandària foli o A4, però també és interessant portar cartolines de grandària normal ( sobre 50 x 65cm) Treballarem com a màxim la grandària A3 (42 x 29,7 cm)
8-Suport per tallar amb el cúter i no rallar la taula: mantilla o catifeta de cort grandària mínima: A3. Disponible en les papereries especialitzades, fins i tot en basars. En defecte d'això, un cartró.
9-Algunes revistes per retallar. ( a l'aula es disposarà de material gràfic per retallar).
10-una safata de color llis, per a les retallades.

CURS ANUL·LAT

Carretera Sant Vicent s/n