Unicómic 2017. XIX jornades del Cómic de la Universitat d'Alacant Servei de Cultura

Unicómic 2017. XIX jornades del Cómic de la Universitat d'Alacant

Hores CLC ECTS Hores ICE Col·lectiu UA
Col·lectiu no UA
 25 2,5  2,5  25 30€  45€
Quadrimestre: 2n                        Modalitat: Presencial
Idioma: Castellà
Matrícula: A partir del 11/01/2017 fins al començament del curs
Durada: Del 23/03/2017 al 25/03/2017
Horari: Veure programa
Lloc:

Seu Ciutat d'Alacant

Descripció:

UNICÓMIC és l'únic esdeveniment en el seu gènere que té lloc a la Comunitat Valenciana. L'experiència dels anys anteriors va ser molt positiva, i pretenem fer crèixer i consolidar aquestes jornades. Hi intentem dignificar el còmic, un vehicle d'expressió artística tan vàlid com qualsevol altre (cine, literatura, arts plàstiques...). Volem recalcar la qualificació que de "Nové Art" té el còmic, intentant desterrar concepcions que s'encaboten a assenyalar al còmic com una cosa pueril i pròpia d'edats immadures; concepcions que, desgraciadament, es troben molt presents en alguns sectors del nostre país. Creiem que el marc de la Universitat com a amfitriona d'aquestes jornades contribueix a aquesta dignificació.

Descarregueu el Programa

Professorat:

Coordinadors acadèmics: José Rovira Collado, Eduard Baile López y Francisco Javier Ortiz Hernández

Observacions:

Entrada lliure limitada a l'aforament per a alumnes no interessats en certificat.
més informació:
unicomic@gmail.com

preinscripció i informació de matrícula