UNICÒMIC 2016. XVII Jornades del Còmic a la Universitat d'Alacant Servei de Cultura

UNICÒMIC 2016. XVII Jornades del Còmic a la Universitat d'Alacant

Horas CLC ECTS Hores ICE Col·lectiu  UA
Col·lectiu no UA
25 2,5 2,5  25  30€ 45€
Quadrimestre: 2n                        Modalitat: Presencial
Idioma: Castellà
Matrícula: A partir del 12/01/2016 fins a l'inici del curs
Durada:  Del 14/04/2016 al 16/04/2016
Horari: Veure programa
Lloc: Seu Ciutat d'Alacant

Descripció:

UNICÓMIC és l'únic esdeveniment en el seu gènere que té lloc a la Comunitat Valenciana. L'experiència dels anys anteriors va ser molt positiva, i pretenem fer crèixer i consolidar aquestes jornades. Hi intentem dignificar el còmic, un vehicle d'expressió artística tan vàlid com qualsevol altre (cine, literatura, arts plàstiques...). Volem recalcar la qualificació que de "Nové Art" té el còmic, intentant desterrar concepcions que s'encaboten a assenyalar al còmic com una cosa pueril i pròpia d'edats immadures; concepcions que, desgraciadament, es troben molt presents en alguns sectors del nostre país. Creiem que el marc de la Universitat com a amfitriona d'aquestes jornades contribueix a aquesta dignificació.

Descarregueu el Programa
Professorat:
Coordinadors acadèmics: José Rovira Collado, Eduard Baile López i Francisco Javier Ortiz Hernández

Observacions:

Entrada lliure limitada a la capacitat de la sala per a alumnat no interessat en certificat.
més informació:
unicomic@gmail.com