• Servei de Cultura
  • Taller de projectes expositius: Museogr.. expositiu i sinergies d'experimentació

Taller de projectes expositius: Museografia, desenvolupament expositiu i sinergies d'experimentació

Hores CLC ECTS Hores ICE Col·lectiu UA
Col·lectiu no UA
 30  3 3  30  50€ 70€
Quadrimestre: 2n                        Modalitat: Presencial
Idioma: Castellà
Matrícula: A partir del 12/01/2016 fins al començament del curs
Durada: Del 12/04/2016 al 12/05/2016
Horari: Dimarts i dijous de 17:00 a 20:00h
Lloc:

Sala Mario Benedetti (edifici C de Filosofia i Lletres)

5, 10 i 12 de maig, Aula Àgora (MUA)

Descripció:

El plantejament d'aquest taller persegueix un acostament de l'interessat, des d'allò més general al particular, al context museográfic amb les seues derivacions i particularitats, com també a la matèria expositiva aplicada i a l'organització projectual. D'aquesta forma establirem les bases i els passos per a l'elaboració d'un projecte expositiu des d'una pràctica actual i real.

Descarregueu el Programa
Professorat:
Diana Guijarro

Observacions:

Obtenció del diploma o certificació (a partir del curs 15-16)
Una vegada finalitzat el curs o taller l'alumnat podrà sol·licitar de forma gratuïta al Servei de Llengües i Cultura un informe d'aquest.
També podrà sol·licitar diploma o certificació expedit per la UA previ pagament de les taxes administratives corresponents.
A l'alumne UA, li apareixerà en el seu campus virtual. En la seua Secretària serà on convalide els crèdits.

Matrícula en línia

Carretera Sant Vicent s/n