Les tècniques de dramatització en l'ensenyament d'idiomes en educació secundària i batxillerat Servei de Cultura

Hores CLC ECTS Hores ICE Col·lectiu UA
Col·lectiu no UA
 30 3 3  30  50€ 70€
Quadrimestre: 2n                        Modalitat: Presencial
Idioma: anglès i castellà
Matrícula: A partir del 12/01/2016 fins al començament del curs

Durada:  Del 14/04/2016 al 19/05/2016
Horari: Jueves de 16:00 a 21:00h
Lloc: Sala Salvador Allende (baixos del Paranimf)

Descripció:

L'ús de les tècniques de dramatització en l'ensenyament d'idiomes en educació secundària i batxillerat pot ser essencial en la motivació i en l'assoliment d'un aprenentatge efectiu per part del discent. Les tècniques de dramatització ofereixen al discent la possibilitat de desenvolupar els instruments bàsics de comunicació de l'ésser humà, a saber, la locució i l'expressió corporal, a més de desenvolupar capacitats psicològiques i cognoscitives, a saber, l'autoestima, l'autoconfiança, la concentració, l'observació, l'anàlisi i la memòria, habilitats lingüístiques i destreses sociocomunicatives en un context d'entrenament lingüístic segur.

Descarregueu el Programa
Professorat:
Victoria Guillén Nieto i Ángel Romero Flores

Observacions:

Llengua d'instrucció: anglès i castellà.
Nivell d'idioma requerit: nivell intermedi en anglès i castellà.

Obtenció del diploma o certificació (a partir del curs 15-16)
Una vegada finalitzat el curs o taller l'alumnat podrà sol·licitar de forma gratuïta al Servei de Llengües i Cultura un informe d'aquest.
També podrà sol·licitar diploma o certificació expedit per la UA previ pagament de les taxes administratives corresponents.
A l'alumne UA, li apareixerà en el seu campus virtual. En la seua Secretària serà on convalide els crèdits.

Curs anulat