La creació actoral en el vers

Hores CLC ECTS Hores ICE Col·lectiu UA
Col·lectiu no UA
 30 3 3  30  50€ 70€
Quadrimestre: 2n                        Modalitat: Presencial
Idioma: Castellà
Matrícula: A partir del 12/01/2016 fins al començament del curs
Durada:  Del 11/04/2016 al 04/05/2016
Horari: Dilluns i dimecres de 16:00 a 20:00h
Lloc: Aula GB/1002 (ed. Germà Bernàcer)

Descripció:

Enfrontar-se com a actor a un text és sempre una aventura apassionant. Una recerca de la forma, el ritme i el sentit que ens permeten sentir-nos lliures en escena. Però aquesta llibertat pot arribar a veure's atrapada en la cotilla que ens imposa la pròpia forma del teatre en vers. Perquè l'actor siga un veritable component creatiu a la disposició del director, i no un mer intèrpret de la seua voluntat, ha de tenir una sèrie de coneixements teòrics i d'eines pràctiques que possibiliten la seua consciència sensible. Aquest és l'objectiu d'aquest curs: indagar, conèixer i aprendre a aplicar-los a l'hora d'enfrontar-nos a un text del Segle d'Or.

Descarregueu el Programa
Professorat:
Ricardo Arqueros

Observacions:

Obtenció del diploma o certificació (a partir del curs 15-16)
Una vegada finalitzat el curs o taller l'alumnat podrà sol·licitar de forma gratuïta al Servei de Llengües i Cultura un informe d'aquest.
També podrà sol·licitar diploma o certificació expedit per la UA previ pagament de les taxes administratives corresponents.
A l'alumne UA, li apareixerà en el seu campus virtual. En la seua Secretària serà on convalide els crèdits.

Curs anulat

Carretera Sant Vicent s/n