Fotoperiodisme Servei de Cultura

Matrícula: A partir del 12/01/2016 fins al començament del curs
Durada: Del 11/04/2016 al 30/05/2016
Horari: Dilluns i dimecres de 17:00 a 19:00
Lloc: Aula A/2-0E13 (aulari II)

Descripció:

El curs de Fotoperiodisme consta de diverses etapes. Començarà amb un breu repàs al coneixement i maneig bàsic de la càmera fotogràfica professional i les tècniques per al seu ús en periodisme en els seus diversos gèneres, com l'entrevista, el reportatge, etcètera. Posteriorment s'analitzaran les condicions laborals del reporter gràfic: drets d'autor i imatge, deontologia professional, la producció periodística per al reporter, enviats especials i conflictes bèl·lics… També s'explicaran diverses tècniques d'edició gràfica.

Descarregueu el Programa
Professorat:
José Soto

Observacions:

Obtenció del diploma o certificació (a partir del curs 15-16)
Una vegada finalitzat el curs o taller l'alumnat podrà sol·licitar de forma gratuïta al Servei de Llengües i Cultura un informe d'aquest.
També podrà sol·licitar diploma o certificació expedit per la UA previ pagament de les taxes administratives corresponents.
A l'alumne UA, li apareixerà en el seu campus virtual. En la seua Secretària serà on convalide els crèdits.

Cus anulat