Descobrint el nostre clown Servei de Cultura

Durada: Del 16/04/2016 al 24/04/216

Horari: Dissabte de 10:00 a 14:00 i de 16:00 a 20:00h

Diumenge de 10:00 a 14:00h

Lloc: Sala Salvador Allende (baixos del Paraninf)

Descripció:

El treball principal del curs serà deixar eixir el nostre pallasso interior, comunicar-nos amb els altres usant la nostra forma de ser pròpia, aprendre a riure'ns de nosaltres, amb nosaltres i amb els altres, treballarem també l'acceptació del fracàs i de l'èxit, mirar-nos i mirar des d'una altra perspectiva per a així conéixer-nos un poc més. D'aquesta manera, descobrir el nostre clown es converteix en una aventura apassionant, divertida i alliberadora, adequada per a qualsevol persona, professional del teatre o no.

Descarregueu el Programa

Professorat:

Susana Giner

Observacions:

Obtenció del diploma o certificació (a partir del curs 15-16)
Una vegada finalitzat el curs o taller l'alumnat podrà sol·licitar de forma gratuïta al Servei de Llengües i Cultura un informe d'aquest.
També podrà sol·licitar diploma o certificació expedit per la UA previ pagament de les taxes administratives corresponents.
A l'alumne UA, li apareixerà en el seu campus virtual. En la seua Secretària serà on convalide els crèdits.

Matrícula en línia