Club de lectura. Novel·la històrica Servei de Cultura

Idioma: Castellà
Matrícula: A partir del 12/01/2016 fins al començament del curs
Durada:  Del 01/03/2016 al 25/04/2016
Horari: Dilluns i dimarts de 18:00 a 21:30h (veure programa)
Lloc: Aula GB/1007 (ed. Germà Bernàcer)

Descripció:

Un club de lectura és la reunió d'un grup de persones l'únic punt en comú de les quals és l'afició a la literatura i que volen compartir l'experiència de la lectura.
La seua activitat consisteix a establir un diàleg sobre un llibre, els seus continguts i la seua forma d'explicar; però, davant de l'enfocament acadèmic, es basa en la interpretació directa, sense mediadors, del text, que s'enriqueix a través del debat i l'exposició del punt de vista de cada lector.

Descarregueu el Programa
Professorat:
Sergio Galindo

Observacions:

Les lectures estan disponibles en Internet i són de fàcil accés en biblioteques o llibreries (col·leccions de butxaca).

Obtenció del diploma o certificació (a partir del curs 15-16)
Una vegada finalitzat el curs o taller l'alumnat podrà sol·licitar de forma gratuïta al Servei de Llengües i Cultura un informe d'aquest.
També podrà sol·licitar diploma o certificació expedit per la UA previ pagament de les taxes administratives corresponents.
A l'alumne UA, li apareixerà en el seu campus virtual. En la seua Secretària serà on convalide els crèdits.

Curs anulat