Cine en versió original a la seu Sant Ferran Servei de Cultura

Horari: Dimarts a les 19:30h
Lloc: Seu d'Alant -  Sant Ferran

Descripció:

Cicle  de cinema, amb presentació prèvia del film a càrrec d'un expert i debat posterior amb els assistents.
DIRIGIT A: Persones que vulguen aprofundir en l'anàlisi fílmica. Les projeccions de les pel·lícules en versió original ajuda també a l'aprenentatge d'idiomes.

Descarregueu el Programa

Professorat:

Coordinadors: Israel Gil i Raúl García

Observacions:

Entrada lliure limitada a la capacitat de la sala per a alumnes no interessats en certificat.
Totes les projeccions en versió original amb subtítols en castellà, sempre precedides d'una presentació per un professor de la Universitat d'Alacant o crític de cinema.

Obtenció del diploma o certificació (a partir del curs 15-16)
Una vegada finalitzat el curs o taller l'alumnat podrà sol·licitar de forma gratuïta al Servei de Llengües i Cultura un informe d'aquest.
També podrà sol·licitar diploma o certificació expedit per la UA previ pagament de les taxes administratives corresponents.
A l'alumne UA, li apareixerà en el seu campus virtual. En la seua Secretària serà on convalide els crèdits.

Matrícula en línia