Servei de Cultura - Notícies publicades en Febrer, 2018

• expo 2018 japon

Exposició Dissenye japonès actual. 100 exemples

Inauguració 15 de febrer a les 19 h. en el MUA

La Fundació Japó és una organització pública que promou l'enteniment internacional a través de l'intercanvi cultural. La Fundació col·labora amb museus de tot el món per a millorar la comprensió de les arts i la cultura japoneses a través de les arts visuals. En aquesta mostra es presenten 100 dels millors exemples del disseny japonés, amb especial atenció als productes quotidians. Combina productes magníficament dissenyats dels últims anys amb una sèrie de dissenys moderns que van ser creats entre les dècades de 1950 i 1990 i que van tenir una influència significativa en el disseny actual.

• Dilluns, 12
  • Forum cultura

II Jornada Fórum Vives sobre Gestió de la Cultura en la Universitat

14 i 15 de febrer, MUA

La II Jornada abordarà durant dos sessions els reptes del consum cultural, estratègies de màrqueting, anàlisi d'informació per a la presa de decisions, eines per a l'atracció i consolidació de públics i l'ús de les noves tecnologies en el context cultural. A més, es presentarà el "Programa d'autoformació i treball col·laboratiu interuniversitari: l'anàlisi dels nostres públics".

El vicerector de Cultura, Esport i Llengües, Carles Cortés, inaugurarà la trobada el dimecres 14 a les 15 hores, amb la participació de 12 universitats: Alacant, València, Rovira i Virgili, Pompeu Fabra, Oberta de Catalunya, Miguel Hernández, Lleida, Jaume I, Internacional de Catalunya, Illes Balears, Barcelona i Autònoma de Barcelona.

• Dimarts, 6
  • investigadores de la llum

Dues noves exposicions

Investigadores en la Llum, en la Biblioteca General del 5 al 26 de febrer.

Al llarg de la Història de la Ciència han existit dones valentes i brillants que, malgrat la prohibició explícita i negació continuada de la seua vocació, han sabut obrir-se camí i ens han il·luminat amb els seus descobriments sobre la Llum.

Desigualtat i Fiscalitat, d'Intermón Oxfam, en l'Aulari I del 5 al 9 de febrer.

L'actual crisi de desigualtat global té com a aliat als paradisos fiscals. Aquestes jurisdiccions suposen el forat negre de les oportunitats de desenvolupament de milions de persones a tot el món.

• coral monfortina

Doble concert de la Coral Monfortina i la Coral UA

Dijous, 8 de febrer - Paranimf - 20:00 h - Entrada per invitació

La Coral de Montfort i la Coral de la Universitat d'Alacant estrenen la programació d'ACUA amb un concert en el qual ambdues corals es donaran pas la una a l'altra per a finalment anar de la mà en una mateixa actuació.

Carretera Sant Vicent s/n
Alacant (Spain)

Twitter: http//twitter.com/culturaenlaua

Google+: http://goog.com/+CulturaenlaUA