Servei de Cultura - Notícies publicades en Setembre, 2017

• ofua 2017

Proves d'accés a l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant 2017-18

Sol·licituds fins al 4 d'octubre

¿Eres jove instrumentista i t'agradaria formar part de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant? Aprofita l'ocasió, l'OFUA et convoca per a les especialitats de violí, viola, violoncel, contrabaix, flauta, oboè, clarinet, fagot, trompa, trompeta, trombó, tuba i percussió.

• coral

T'agradaria formar part de la Coral de la UA?

Proves d'accés: 27 de setembre, de 16.00 a 18.00 hores, i 4 d'octubre, de 16.00 a 18.00 hores

¿T'agrada cantar? La Universitat d'Alacant et convida a formar part de la seua Coral UA i actuar en el campus i en diferents llocs de la província. Per a realitzar les proves d'accés has de completar una sol·licitud d'inscripció.

• teatro

Forma part dels grups de teatre, dansa, orquestra, coral, voluntariat i debat de la UA

Del 27 de setembre a l'11 d'octubre

Els diferents grups artístics i de participació cultural de la UA engeguen les seues respectives sessions informatives i proves d'accés. Fes-li una ullada a les cites i ¡participa!

• acua

Programació ACUA: espectacles de teatre, dansa i concerts per a començar el curs 2017/2018

Del 27 de setembre al 22 de novembre de 2017

Arriba la nova programació d'espectacles i concerts de la UA. En aquest inici de curs tindrem la sort de comptar amb les actuacions de companyies com Lucas Locus (circ-teatre), OtraDanza, El pont flotant, La Dependent, L'Horta Teatre, així com els músics revelació catalans Maria Arnal i Marcel Bagés. A més, hi haurà un homenatge a la reeixida La Marea de l'Aula de Teatre UA.

• Dilluns, 18
  • museu

CONVOCATÒRIA DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT D'AJUDES PER A la COL·LABORACIÓ AMB EL MUSEU DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT EN LA DIFUSIÓ DE LES EXPOSICIONS

Requisits: ser estudiant de la UA i estar matriculat o matriculada en qualsevol titulació oficial, estudis propis d'especialització o postgrau.

L'alumnat seleccionat exercirà tasques d'acompanyament i guia dels grups visitants, durant el curs 2017/18 i, si escau, fins que es resolga una nova convocatòria.

Ampliació del termini de presentació de sol·licituds: del 18 al 29 de setembre.

• Dilluns, 11
  • expo joan valls

Exposició col·lectiva "Artistes i poetes. Tribut a Joan Valls"

Fins al 22 d'octubre - MUA

En aquesta exposició, el llegat poètic del gran escriptor valencià Joan Valls (1917-1989) serveix d'inspiració a diversos poetes i artistes, els llenguatges dels quals interacciona'n per a acostar-nos als sentiments habituals en l'obra de Valls, com ara la solitud, l'estranyesa davant del món i l'intent de rebel·lió contra les injustícies.

• Expo III residències

Exposició III Residències formatives de creació i investigació PLUS 2017 en el MUA

Fins al 29 d'octubre - MUA

Durant el passat mes de juliol cinc artistes van conviure en el MUA sota el marc de les III Residències formatives Plus. Ara ens mostren els resultats del seu treball. Ells són Alberto Feijóo, Le-Mat64, Jonathan Notario, Elena Rato i Jesús Jordi Velasco.

• retroconsolas

Retroconsolas Alacant 2017 arriba al MUA

Del 12 al 16 de setembre - MUA

Nova cita amb el gran esdeveniment de retroinformática especialitzat en videoconsoles, en la qual podràs gaudir d'una exposició des del dimarts 12 i el dissabte 16, assistir a xarrades, taules redones, debats, concert, visites guiades, tallers, mercats ambulants... Per a famílies, estudiants, aficionats i curiosos. www.retroconsolas.es