Servei de Cultura - Notícies publicades en Setembre, 2019

• diumenges 2019

Diumenges al MUA. Visites guiades familiars i animació familiar

Del 29 de setembre al 15 de desembre - MUA - 11.00 hores

Aquest quadrimestre el MUA ofereix set activitats diferents per a les seues Diumenges al MUA: Trivial d'art, libromancia, creació de feres salvatges, ciutats imaginàries, art i drets humans, joc de fuita i un taller històric artístic. Inscripció prèvia necessària.

• Dijous, 19
  • gincana 2019

MammaMUA 2019, la gimcana cultural de la Setmana de Bienvenida

24, 25 i 26 de setembre - Baixos de la Biblioteca General

Cultura en la UA et proposa participar en una gimcana pel campus passant a qualsevol hora per la seua stand en la Fira de Bienvenida. Qui responga correctament a deu preguntes sobre espais i activitats culturals de la UA en menys temps tindrà com a regal una càmera de vídeo esportiva.

• Dimarts, 17
  • acua sept 2019

Programació ACUA: 14 espectacles de música, teatre, circ i dansa

Del 25 de setembre al 4 de desembre - Paranimf de la UA

Soleá Morente, Alba Carmona, Pilar Andújar, Auxili o Lildami són alguns dels artistes i grups que actuaran en el Paranimf de la UA durant aquest primer quadrimestre. També passaran per la UA el festival Circarte, el cicle Juno a la Tardor o la XXVI Mostra de Teatre Español d'Autors Contemporanis.

• Dimecres, 11
  • talleres cultura sept 2019

Tallers i Cursos de Cultura per al primer quadrimestre 2019-20

Matrícula oberta

El Servei de Cultura de la UA obri una nova convocatòria de tallers sobre arts plàstiques, cinema, escriptura, música, oratòria, periodisme i teatre. En total, deu propostes que començaran entre octubre i novembre. ¡Coneix tota l'oferta!

• residencias 2019

Mostra de les V Residències de Creació i Recerca Artística Plus

Inauguració: dimecres 25 de setembre a les 19 hores - MUA

Arriba el moment de mostrar els treballs. Col·lectiu DD Mart (Helena Aguado i Manu Sanz), Abel Jaramillo, Víctor Plans, Ana Pastor i Luisa Pastor posen davant el públic les seues creacions, realitzades en el museu el passat mes de juliol durant la convivència formativa de les V Residències Plus del MUA. L'exposició romandrà fins al 10 de novembre.

• Dimarts, 10
  • Logotip UA

Convocatòria extraordinària per a l'adreça i muntatge d'una obra de teatre en la Universitat Permanent de la UA per al curs 2019/2020

La data màxima per a la recepció de les sol·licituds és el 29 de setembre de 2019.

CulturaTeatre i dansa
  • Divendres, 6
  • mua 2019

Nova programació didàctica curs 2019/20 en el museu