Servei de Cultura - Notícies publicades en Gener, 2019

2016 / 2017 / 2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre / Novembre
Notícies publicades en Gener, 2019
  • Divendres, 25
  • discontinua

L'obra de l'alacantí Cayetano Ferrández arriba al MUA amb Dis-Contínua

Del 24 de febrer al 3 de març - MUA

Les escenografies escultòriques de Cayetano Ferrández ens introdueixen en el concepte que tota idea brillant és fruit del desequilibri i que la bogeria no és sinó una forma creativa de veure la realitat. Una realitat en la qual avancem per tant de forma Dis-contínua.

• Dimarts, 22
  • acua enero junio 19

Nova programació cultural ACUA de febrer a juny de 2019

La Universitat d'Alacant acaba de presentar la seua programació cultural (ACUA) per als mesos de febrer a juny, integrada per 15 propostes culturals amb destacades cites entre les quals es troben Carmen París, el Xiquet d'Elx i Morgan, a més de les estrenes de producció pròpia de les Aules de la UA de Dansa, Teatre i Música que cada any veuen la llum en el mes de maig. La Fúmiga, el Dia de la Ràdio, les obres teatrals Porta'm al bosc i Shoes, la tradicional Història del Rock, teatre per a IES i noves exposicions completen el programa.

• Dilluns, 21
  • diumenges 2 q 2018 19

Tornen els "Diumenges al MUA" amb més propostes

Del 27 de gener al 9 de juny de 2019

L'èxit d'edicions anteriors i la gran afluència de públic han portat al Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) a dissenyar més activitats en la nova programació de Diumenges al MUA, creada per al segon quadrimestre d'aquest curs.
    Deu propostes integren el programa que es durà a terme de gener a juny, amb tallers i espectacles per a tota la família d'11 a 12:30 hores, i amb la incorporació enguany de les Aules de Teatre i Dansa de la UA.

• Dijous, 10
  • educant el gust

Educant el gust. Art i història del ben menjar.

L'exposició estarà en la Sala Aifos fins al 26 de febrer de 2019. Invitació a reflexionar des de l'art i des de la història sobre el significat que l'alimentació té en la vida de les persones i les societats.

• Dimecres, 9
  • tallers 2q 18 19

Tallers culturals

Ja tenim la nova oferta de tallers d'arts plàstiques, escriptura, oratòria, cinema i teatre per al segon quadrimestre del curs 2018/2019. Promoguts des del Servei de Cultura de la Universitat d'Alacant, en aquesta edició trobem algunes novetats en el sector de les arts plàstiques. ¡Matricula't a partir del 10 de gener!

Carretera Sant Vicent s/n
Alacant (Spain)