Servei de Cultura - Notícies publicades en Febrer, 2019

2016 / 2017 / 2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre / Novembre
Notícies publicades en Febrer, 2019
  • Divendres, 22
  • teatro grecolatino

IV Certamen Escolar de Teatre Grecollatí

Del 13 al 17 de maig - Col·legi Major de la UA - 12:00 h

La Universitat d'Alacant, els Ajuntaments d'Alacant i Elx i la Societat Espanyola d'Estudis Clàssics organitzen aquest festival escènic amb la intenció de fomentar entre l'alumnat de l'ESO el gust pel teatre, així com incentivar la creació de muntatges de textos grecollatins.

• Dimecres, 20
  • ciclo musica contemporanea

Cicle de Música Contemporània

15 de febrer i 15 de març - Seu de Sant Ferran, 40 - 20:00 h

18 de maig - Seu de Ramón y Cajal, 4 - 12:00 h

El Servei de Cultura de la UA i la Seu Ciutat d'Alacant posen en marxa aquest cicle amb tres concerts per a gaudir de la música de cambra dels segles XX i XXI: el duo de saxos format per Jesús Núñez i Lidia Muñoz, el duo de l'oboè Jacobo Díaz i l'actriu Cynthia Luque, i la pianista Silvia Gómez.

• Dilluns, 18
  • expo zuazo

Jesús Zuazo exposa "L'espai construït" en el MUA

8/2/2019 al 7/4/2019 - Sala El Cub - MUA

L'artista alacantí Jesús Zuazo i la seua obra protagonitzen una nova exposició en el Museu de la Universitat d'Alacant, una retrospectiva que arreplega les seues 30 anys de carrera artística.

El recorregut expositiu es planteja amb un ordre cronològic de l'obra de Zuazo, dividit en quatre parts: Primera figuració.1989-1994, Segona figuració. 1995-1999, Primera abstracció. 2000-2005 i Segona abs­tracció. 2006-2018

• Dijous, 7
  • gargots

Gargots. Revista literària. Quatre anys d'il·lustració i literatura jove

Inauguració el 8 de febrer a les 13 h. en el mua.

L'exposició estarà fins al 24 de febrer.

La il·lustració, aquella imatge que es relacionava més o menys amb el text i que resultava marginal, accessòria, s'ha convertit en l'actualitat en un element molt bé valorat per la comunitat lectora. Avui dia, de fet, un text sense imatge queda orfe, nu. Aquesta exposició és només una mostra del talent i creativitat que els joves del País Valencià poden arribar a aconseguir.

• Dilluns, 4
  • espècies

Exposició Espècies. L'univers del sabor

Del 31 de gener al 7 d'abril - MUA