Servei de Cultura - Notícies publicades en Abril, 2019

Notícies publicades en Abril, 2019
  • Dimecres, 17
  • concurso logo cultura

Resolució del concurs per a la creació del logo "Cultura en la UA"

El concurs es dirigeix a l'alumnat matriculat en qualsevol de les titulacions oficials de la Universitat d'Alacant durant el present curs 2018-19.Els dissenys hauran de ser originals i inèdits. Els treballs es presentaran en format digital a través del següent formulari

La proposta seleccionada és la presentada per Blanca López Escribano.

• Dimarts, 16
  • voluntariat abril 2019

Voluntariat cultural i lingüístic de la UA

Els serveis de Cultura i de Llengües de la Universitat d'Alacant, juntament amb el Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística de la UA, t'ofereixen la possibilitat de participar en els programes de suport a les activitats culturals del Servei de Cultura i de promoció del multilingüisme en el Servei de Llengües.

• Dimarts, 9
  • V residencias

La UA convoca el V programa de Residències PLUS de creació i investigació artística 2019

Presentació de projectes fins al 9 de juny.

La Universitat d'Alacant convoca, a través del Museu de la Universitat d'Alacant (MUA), el V programa de residències de creació en art contemporani PLUS amb l'objectiu de recolzar, promocionar i difondre la creació i la investigació artística i cultural, com també l'acostament d'aquesta a la ciutadania.

Carretera Sant Vicent s/n
Alacant (Spain)