Servei de Cultura - Notícies publicades en Setembre, 2018

• Dimecres, 26
  • mirame

'¡Mírame! Ahora me ves', exposició sobre Cultura Gitana en el MUA

Del 26 de setembre al 31 d'octubre, 2018.

El Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) inaugura dimecres 26 de setembre, a les 18 hores, en la Sala Polivalent, l'exposició sobre cultura gitana '¡Mírame! Ahora me ves', un projecte expositiu que té com a objectiu millorar la visibilización d'aquest grup ètnic minoritari que ha fet grans contribucions a la cultura comuna.

El recorregut expositiu s'estructura en quatre parts que comprenen 24 panells amb fotografies, textos explicatius i audiovisuals.

• fotografos units

'Fotògrafs units per la música' en la Sala Trànsit de la UA

Del 10 de setembre a l'11 d'octubre.

Un mostra fotogràfica oferida per Música Zero, que arreplega 26 imatges d'artistes i grups musicals emergents de la província d'Alacant. en l'Aulari II, sala Trànsit.

• diumenges al mua 18 19

'Diumenges al MUA' per a tota la família

Del 30 de setembre al 16 de desembre de 2018.

Un any més, el Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) obri les seues portes amb una nova edició de' Diumenges al MUA'i un ampli ventall d'activitats d'oci familiar que inclouen visites guiades, tallers i jocs per als mesos de setembre a desembre.

El programa per a aquest quadrimestre consta de 8 activitats culturals, amb caràcter gratuït, que es desenvoluparan en la instal·lacions del MUA.

• Dijous, 20
  • nestle

Publicitat i cultura a través dels croms de Nestlé.

Fins al 29 de Novembre de 2018.

Una Meravellosa il·lusió: ciència i color en els croms de Nestlé. Mig segle de publicitat i cultura (1920-1966) és el títol de l'exposició comisariada pels professors de la Universitat d'Alacant Carlos Barciela i Carmen Ródenas. La mostra podrà veure's en la Sala Aifos de la UA (Facultat de Filosofia i Lletres III) des d'avui i fins al 29 de novembre.

• Dilluns, 17
  • residual

L'exposició 'Residual' obri les seues portes en el MUA.

Del 14 de setembre al 21 d'octubre.

'Residual' és el nom de l'exposició de quatre artistes i un col·lectiu, seleccionats en el programa 'IV Residències PLUS MUA', que exposen els seus projectes d'art contemporani, del divendres 14 de setembre fins al 21 d'octubre.

Carretera Sant Vicent s/n
Alacant (Spain)