Servei de Cultura - Notícies publicades en Febrer, 2018

• diumenges al mua 2 quadrimestre 2017 18

Diumenges al MUA: tallers i activitats per a tota la família. 2n Quadrimestre

Del 25 de febrer al 10 de juny

Molts diumenges el MUA ofereix tallers, activitats i visites guiades per a tota la família. En este quadrimestre tenim una oferta molt variada: una visita teatralizada i taller d'origami, taller de tècnica d'estampació tradicional japonesa, tallers de pintura, de construcció d'imaginaris de gènere, laboratori de lletres i imatges, activitat escapekids i moltes més. Consulta el programa i inscriu-te.

• Dimecres, 14
  • expo 2018 japon

Exposició Dissenye japonès actual. 100 exemples

Fins al 22 de març en el MUA

La Fundació Japó és una organització pública que promou l'enteniment internacional a través de l'intercanvi cultural. La Fundació col·labora amb museus de tot el món per a millorar la comprensió de les arts i la cultura japoneses a través de les arts visuals. En aquesta mostra es presenten 100 dels millors exemples del disseny japonés, amb especial atenció als productes quotidians. Combina productes magníficament dissenyats dels últims anys amb una sèrie de dissenys moderns que van ser creats entre les dècades de 1950 i 1990 i que van tenir una influència significativa en el disseny actual.

• Dilluns, 12
  • Forum cultura

II Jornada Fórum Vives sobre Gestió de la Cultura en la Universitat

14 i 15 de febrer, MUA

La II Jornada abordarà durant dos sessions els reptes del consum cultural, estratègies de màrqueting, anàlisi d'informació per a la presa de decisions, eines per a l'atracció i consolidació de públics i l'ús de les noves tecnologies en el context cultural. A més, es presentarà el "Programa d'autoformació i treball col·laboratiu interuniversitari: l'anàlisi dels nostres públics".

El vicerector de Cultura, Esport i Llengües, Carles Cortés, inaugurarà la trobada el dimecres 14 a les 15 hores, amb la participació de 12 universitats: Alacant, València, Rovira i Virgili, Pompeu Fabra, Oberta de Catalunya, Miguel Hernández, Lleida, Jaume I, Internacional de Catalunya, Illes Balears, Barcelona i Autònoma de Barcelona.

• Dimarts, 6
  • investigadores de la llum

Dues noves exposicions

Investigadores en la Llum, en la Biblioteca General del 5 al 26 de febrer.

Al llarg de la Història de la Ciència han existit dones valentes i brillants que, malgrat la prohibició explícita i negació continuada de la seua vocació, han sabut obrir-se camí i ens han il·luminat amb els seus descobriments sobre la Llum.

Desigualtat i Fiscalitat, d'Intermón Oxfam, en l'Aulari I del 5 al 9 de febrer.

L'actual crisi de desigualtat global té com a aliat als paradisos fiscals. Aquestes jurisdiccions suposen el forat negre de les oportunitats de desenvolupament de milions de persones a tot el món.

• coral monfortina

Doble concert de la Coral Monfortina i la Coral UA

Dijous, 8 de febrer - Paranimf - 20:00 h - Entrada per invitació

La Coral de Montfort i la Coral de la Universitat d'Alacant estrenen la programació d'ACUA amb un concert en el qual ambdues corals es donaran pas la una a l'altra per a finalment anar de la mà en una mateixa actuació.

Carretera Sant Vicent s/n
Alacant (Spain)