Servei de Cultura - Notícies publicades en Octubre, 2017

Notícies publicades en Octubre, 2017
  • Dijous, 19
  • filosofia en obert

"Filosofia en la frontera" Conferència de Javier de Lucas en Filosofía en Abierto

Dilluns 6 de novembre - MARQ Alacant - 19.00 hores

La pròxima conferència de Filosofía en Abierto comptarà amb la presència del pensador Javier de Lucas, catedràtic i fundador de l'Institut de Drets Humans de la Universitat de València, que ens parlarà de "Filosofía en la frontera".

• Dimarts, 10
  • expo miguel hernandez

Exposició "Homenatge a Miguel Hernández 75x75"

Inauguració: dimecres 11 d'octubre - MUA - 19.00 hores

La sala El CUB del MUA acull aquesta gran exposició que commemora el 75 aniversari de la mort del poeta. La mostra inclou pintura, escultura, ceràmica, infografia, fotografia, vídeo art, etc. amb una temàtica comuna: el temps i el llegat de Miguel Hernández. Organitza: Comissió Cívica d'Alacant per a la Recuperació de la Memòria Històrica.

• Dijous, 5
  • teatro participa

Forma part dels grups de teatre, dansa, orquestra, coral, voluntariat i debat de la UA

Del 27 de setembre a l'11 d'octubre

Els diferents grups artístics i de participació cultural de la UA engeguen les seues respectives sessions informatives i proves d'accés. Fes-li una ullada a les cites i ¡participa!

• Dilluns, 2
  • 9 de octubre

Música, besos i llibres per a celebrar el 9 d'octubre en el campus de la UA

Del 2 al 17 d'octubre - Campus de la UA

La UA celebra el Dia de la Comunitat Valenciana oferint-te un programa d'activitats que inclou el concert de María Arnal i Marcel Bagés, l'obra teatral Besos i la presentació dels llibres El valor de les Normes de Castelló i Els parlars valencians. ¡Uneix-te a la festa!

Carretera Sant Vicent s/n
Alacant (Spain)