Servei de Cultura - Notícies publicades en Novembre, 2017

• emilio varela

La Universitat d'Alacant celebra el 130 aniversari del pintor Emilio Varela

Divendres 24 de novembre - Seu Ciutat d'Alacant - 20.00 hores

La Universitat d'Alacant realitza una taula redona per a celebrar el 130 aniversari del pintor alacantí, Emilio Varela, amb la participació d'Emilio Soler Pascual, Rosa Castells i Jordi Navas. Coordina i modera el professor Juan Antonio Roche Cárcel.

• concierto navidad ofua

Cicle de concerts de Nadal 2017 de l'OFUA

Del 13 al 16 de desembre

L'OFUA, dirigida per l'alemany Tobias Gossmann, presenta els seus tradicionals concerts de Nadal, que enguany arranquen en el Teatre Circ d'Albacete (13/12). Li seguirà una actuació en l'Aula de Cultural de l'Alfàs del Pi (14/12), la sisena edició del Concert de Nadal Rotary-UA en l'ADDA (15/12) i una última actuació en el Centre Comercial Gran Via d'Alacant.

• joan valls

Jornada Homenatge a Joan Valls en el MUA

S'inaugura l'exposició "100 vegades Joan Valls" en MUA amb una Jornada Homenatge al poeta alcoià Joan Valls, amb motiu del centenari del seu naixement. La jornada estarà presentada per Ximo Espinós i comptarà amb algunes activitats; dinamització lectora amb alumnes, la presentació del llibre "Enterreu-m'en vaig batre i en sabatilles" d'Esther Vizcarra, i una conferència d'Alexandre Bataller.

• Dimecres, 15
  • expo pepe calvo

Exposició "Holy Interiors" de Pepe Calvo en el MUA

Fins al 14 de gener- MUA

El Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) presenta l'exposició "Holy Interiors" de l'artista alacantí Pepe Calvo, una mostra integrada per una vintena de photocollages en els quals res és el que sembla, i on els límits de l'impossible es veuen difuminats.

• diumenges al mua 2 q 2017 18

Diumenges al MUA: tallers i activitats per a tota la família

Del 25 de febrer al 10 de juny

Molts diumenges el MUA ofereix tallers, activitats i visites guiades per a tota la família: visita teatralizada, tallers didàctics sobre el color, concert ecològic... Consulta el programa i inscriu-te.

• mulieris 2018

"Mulier mulieris 2018" XII Convocatòria d'Arts Visuals del MUA

Del 9 de març al 15 de juliol

La XII Convocatòria d'Arts Visuals Mulier mulieris 2018 es presenta com un dels projectes més compromesos amb la reflexió en matèria de gènere en l'àmbit de la creació artística. Les quinze propostes seleccionades, entre quasi dos-cents projectes presentats, aborden, a través del vídeo, la fotografia, la pintura o l'escultura, temes que van des de la recerca entorn de la misogínia o el qüestionament de convencionalismes i mandats socials impostos a les dones, a la reivindicació de les lluites femenines, l'alliberament sexual, la denúncia de pràctiques opressives o el rebuig a la violència de gènere.

Carretera Sant Vicent s/n
Alacant (Spain)