Servei de Cultura - Notícies publicades en Maig, 2017

• coral tabarca

Concert a Tabarca de la Coral de la Universitat d'Alacant

Domingo 4 de juny - Església de Sant Pere i Sant Pablo de Tabarca - 12.00 hores

Amb aquesta activitat, realitzada en col·laboració amb l'Associació Tabarca Cultural i l'Ajuntament d'Alacant, a través de la Regidoria de Medi ambient i el Centre d'Educació Ambiental (CEAM) de Tabarca, la Univesidad d'Alacant suma el seu quart estiu consecutiu de promoció d'esdeveniments culturals en l'illa alacantina.

• EAC 2017

Les "Trobades d'Art Contemporani" EAC 2017 arriben al MUA

Inauguració: divendres 2 de juny - MUA - 19.00 hores (per confirmar)

Un any més, la Diputació Provincial d'Alacant i el MUA presenten l'exposició del certamen internacional "Trobades d'Art Contemporani". Una proposta que enguany aconsegueix els seus vint anys i es consolida com una plataforma per a la trobada i la promoció dels joves creadors plàstics de la nostra terra i de qualsevol racó del món.

• Dimecres, 24
  • llorens ferri

Exposició "40 quimiografías de Llorens Ferri: Dibuixar amb llibertat" en el MUA

Fins al 30 de maig - MUA

Les peces que l'alcoià Llorens Ferri presenta en aquesta exposició han sigut produïdes mitjançant una pràctica creativa experimental en la qual l'artista aprofita els processos fotoquímics, i a través de la qual plasma les seues passions, els seus fetitxes i el seu amor per la llibertat. Fins al 30 de maig.

• arquitecturas efímeras

Exposició "Arquitectures efímeres i controvèrsies culturals" en el MUA

Fins al 2 de juny - MUA

Com en edicions anteriors, les celebracions del DIM s'han vist acompanyades per instal·lacions d'art del grup Arquitectures Efímeres Culturals de la UA. Enguany, han investigat sobre el paper de l'Arquitectura efímera en la potenciació de la imatge urbana dels Museus d'Alacant, evidenciant temes de consens i controvèrsia.

• cursos de verano

Cursos d'Estiu de la UA 2017: 54 propostes formatives per a triar

Amb gran varietat temàtica i d'enfocaments, així com una marcada transversalitat entre les noves tecnologies i la dimensió humanista i internacional, enguany es presenten 22 cursos en el Campus, 1 en la Seu Ciutat d'Alacant, 4 en Ciutat de la Llum i 27 cursos més en les Seus Universitàries i municipis.

• Dimecres, 17
  • DIM 2017

El MUA se suma a les celebracions del Dia Internacional dels Museus DIM 2017

Del 18 al 21 de maig - Museus d'Alacant

Deu centres expositius d'Alacant s'uneixen per cinquè any consecutiu per a celebrar una nova edició del Dia dels Museus a la ciutat. L'ampli programa d'activitats inclou visites guiades, teatralitzades i lliures a diverses exposicions, espectacles de dansa, tallers creatius, projeccions cinematogràfiques, concerts i conferències, per a tots els gustos i edats.

• humor social 2017

La desigualtat protagonitza una nova edició de la Mostra d´Humor Social de la UA

Dimecres 17 de maig - Sala Aifos de la UA - 13.00 hores  (taula redona i Premi Notari de l'Humor)
    Exposició: Fins al 31 de juliol- Sala Aifos de la UA

"Home ric, homes pobres". El dramàtic tema de la desigualtat és l'eix central de la nova Jornada d'Humor Social de la UA que, gràcies al suport de Federació de Caricaturistes d'Espanya (FECO-Espanya), aconsegueix enguany la seua XVII edició. Un total de 61 dibuixos de 44 autors internacionals formen l'exposició.

• Dimarts, 2
  • Sinergias

Sinergia, la xarxa d'orquestres universtarias espanyoles, es reuneix en la Seu Ciutat d'Alacant

10 i 11 de maig - Seu Ciutat d'Alacant, c/ Sant Ferran, 40

Amb l'objectiu de seguir aprofundint en l'intercanvi d'experiències musicals sobre gestió, producció, formació, vivències, etc., la UA acull les II jornades de Sinergia, en les quals participaran responsables de diferents orquestres universitàries espanyoles.

Carretera Sant Vicent s/n
Alacant (Spain)