Servei de Cultura - Notícies publicades en Desembre, 2017

• talleres 2 cuatrimestre 2017 18

Tallers Culturals del segon quadrimestre de la UA

Matrícula disponible a partir de l'11 de gener

A la volta de vacances tindrem en marxa la nova proposta de Tallers Culturals de la UA per al segon quadrimestre que inclou tallers de cinema, dansa, arts plàstiques, divulgació, escriptura, oratòria i teatre. Les matrícules per als diferents cursos s'obriran a partir de l'11 de gener.

• Dimecres, 13
  • expo derechos humanos

Exposició "Defensors/as de Drets Humans"

De l'11 de desembre al 8 de gener - BUA

La BUA, en col·laboració amb Amnistia Internacional Alacant, acull l'exposició sobre el tema "Defensors/as de Drets Humans", campanya global d'Amnistia per a commemorar el Dia dels Drets Humans (10 de desembre). Pots visitar-la en la planta baixa de l'edifici de la Biblioteca General durant el mes de desembre.

• ferran cabrera

El MUA obri les seues portes a l'exposició "Ferran Cabrera Cantó, 150 anys"

Inauguració: dilluns 11 de desembre - Sala El Cub MUA - 19.00 hores

El MUA dedicada una mostra antològica a l'il·lustre pintor alcoià Ferran Cabrera Cantó, com a homenatge del 150 centenari del seu naixement. L'exposició ofereix una visió angular de totes les etapes i estils d'aquest pintor polifacètic al llarg dels seus més de cinquanta anys de dedicació a l'art i «a la creació de bellesa». Fins al 21 de gener de 2018.

• mesa redonda pepe calvo

Taula redona de l'exposició "Holy Interiors" en el MUA

Divendres, 15 de desembre - MUA - 19:00 h

Taula redona sobre l'exposició "Holy Interiors" del fotògraf Pepe Calvo, inaugurada el passat 17 de novembre en el Museu de la Universitat d'Alacant. En ella participen Miguel Cereceda, Enric Mira, Juan A.Roche Cárcel i el propi autor, Pepe Calvo.

• Dilluns, 4
  • jano

L'exposició "Jano" de Frutos María, en el MUA

Fins al 22 d´abril - exteriors del MUA - 20.00 hores

Comisariada per Aramis López Juan i Juan A. Roche Cárcel, la mostra de l'artista alacantí està estructurada en una sèrie de parts -portes (inicis), camins (procés emocional), espais (reflexió), arquitectures (construcció) i emocions (final)- que segueixen coherentment l'ideari traçat per l'artista component un argument narratiu.

Carretera Sant Vicent s/n
Alacant (Spain)