InteractUA

Què és InteractUA?

Des del Servei de Cultura de la Universitat d’Alacant, amb el suport del Vicerectorat d’Estudiants, us oferim aquest nou espai per a donar suport al talent creatiu de l’alumnat universitari i fer-lo visible. Es tracta d’una plataforma de difusió i interacció entre estudiants amb inquietuds artístiques.

Ja, però de què va?

InteractUA es dirigeix als estudiants amb inquietuds i interessos en música, audiovisual, fotografia, escultura, poesia, literatura, pintura, vídeo-art, instal·lacions, teatre, circ... Siga quina siga la vostra iniciativa cultural o artística, podeu participar en InteractUA.

Volem que totes les disciplines hi tinguen cabuda!

Carrusel 1
carrusel 2
Carrusel 3

Què ofereix?

• Formar part del directori de joves artistes de la Universitat d’Alacant.
  • Suport en la difusió dels vostres projectes a través de la nostra Revista Cultural, les nostres xarxes socials i la Ràdio de la UA.
  • Completar i innovar la vostra proposta en estar en contacte amb altres artistes de la Universitat.
  • Us mantindrem al dia d’iniciatives culturals del campus que puguen ser del vostre interès.

En resum, InteractUA afavoreix les possibilitats d’intercanvi, interacció i enriquiment de les vostres propostes.

Puc participar-hi?

Pot participar tot l’alumnat matriculat en estudis oficials de la UA, de forma individual o col·lectiva. Si és una proposta amb més d’un integrant, almenys un dels membres ha d'estar matriculat en estudis oficials de la UA.

M'hi apunte!

Només has d’emplenar la fitxa de participació amb les dades de la teua proposta i unir-te a la nostra comunitat en Telegram

Qui forma part d'InteractUA?

InteractUA compta ja amb mes de 100 participants que pots conèixer

Visita el directori de joves promeses de la UA

Distribució dels participants per facultats i disciplines. Feb. 2020

Entrevista en Ràdio UA