I Convocatòria de propostes musicals d'InteractUA per a la realització del Videoclip promocional de la UA. Servei de Cultura

Dirigida a l'alumnat membre de la Plataforma integrant d'alguna proposta musical, ja siga individual o col·lectiva.

Se selccionarán, d'entre les propostes rebudes,aquelles més destacades per a gravar en conjunt un vídeo musical de promoció del Campus de la UA.

Cadascun dels integrants seleccionats gravaran una peça musical en un espai emblemàtic del Campus, amb la finalitat de donar a conèixer el Campus i el talent creatiu del seu alumnat.

TERMINI: Des de l'endemà de la seua publicació en BOUA fins al 20 de desembre de 2020

REQUISITS: Estar matriculat o matriculada en la Universitat d'Alacant durant el curs 2020/21 en estudis de la UA i pertànyer a la Plataforma InteractUA

CONVOCA: Vicerectorat de Cultura, Dporte i Llengües

MÉS INFORMACIÓ: