I Convocatòria de noves narratives audiovisuals. "El cinema a través d'Instagram" Servei de Cultura

Dirigida qualsevol estudiant que forme part de la Plataforma InteractUA que tinga interés al cinema i el món audiovisual.
Es proposa la realització d'un vídeo per a Instagram, centrat en alguna de les següents temàtiques.

TEMÀTIQUES:
Tràilers falsos de pel·lícules que mai s'han fet.
Escenes eliminades de pel·lícules o sèries.
Crossovers personatges o gèneres. (interacció de gèneres cinematogràfics o personatges)
Reinterpretar una escena famosa.
Recrear una escena d'una pel·lícula que tinga relació amb la violència de gènere.

TERMINI: Des de l'endemà de la seua publicació en BOUA fins al 20 de desembre de 2020.
REQUISITS: Estar matriculat o matriculada en la Universitat d'Alacant durant el curs 2020/21 en estudis de la UA i pertànyer a la Plataforma InteractUA

PREMIS: Dins de la propostes rebudes, es triaran dues videos guanyadors que tindran un premi a la creativitat i la creació artística de 100 € cadascuna.
Es seleccionarà a més un vídeo guanyador sobre la temàtica de violència de gènere, dotat també amb un premi de 100 €

CONVOCA: Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües

MÉS INFORMACIÓ: