I Convocatòria d'Arts Visuals i Literàries InteractUA Servei de Cultura

I Convocatòria d'Arts Visuals i Literàries InteractUA

Dirigida a l'alumnat membre de la Plataforma que practique una disciplina artística relacionada amb les arts plàstiques, visuals, audiovisuals i literàries.
Es selccionaran els projectes, tant literaris com visuals, amb major qualitat artística per a la conformació de la I Exposició virtual col·lectiva de la Plataforma InteractUA en el Museu de la Universitat d'Alacant (MUA). Una exposició que buscarà el diàleg entre totes dues categories, visuals i literàries.
TEMÀTICA: La metamorfosi
TERMINI: Des de l'endemà de la seua publicació en BOUA fins al 22 de gener de 2021. S'amplia el termini fins al diumenge 24 de gener.
REQUISITS: Estar matriculat o matriculada en la Universitat d'Alacant durant el curs 2020/21 en estudis de la UA i pertànyer a la Plataforma InteractUA
PREMIS: D'entre les peces seleccionades per a formar part de l'Exposició, se seleccionaran dues peces, una de cada categoria, que obtindran un premi a la creativitat i qualitat artística de 200 € cadascuna, exposant-se, a més, de manera física en el Museu de la Universitat d'Alacant
CONVOCA: Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües
MÉS INFORMACIÓ: