La Alcudia de Elche y la Fundación Universitaria La Alcudia Servei de Cultura

La Alcudia de Elche y la Fundación Universitaria La Alcudia

Descriptor

La Fundació Universitària de Recerca Arqueològica L'Alcudia es va crear en 1996 mitjançant un acord entre la Universitat d'Alacant, l'Ajuntament d'Elx i la família Ramos. Posteriorment s´hi va incorporar la Diputació Provincial d'Alacant.

La Fundació ha impulsat la modernització de les estructures del jaciment de l'Alcúdia d'Elx, tant des del punt de vista administratiu com de les instal·lacions expositives i de la recerca. S'ha construït un Centre d'Interpretació, reformat l'antic Museu Monogràfic i dut a terme nous treballs arqueològics.
L'exposició pretén presentar els aspectes més destacats d'aquestes activitats i animar als visitants a conèixer tant l'exposició permanent que s'exposa en el Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) com el jaciment mateix.

Peces
Grandària
Empaquetat
Sistema de muntatge