HUMOR SOCIAL XV. PROMETER HASTA METER

Descriptor

Cada any electoral, resulta divertit comprovar com els polítics es converteixen en homes ofereix que assalten l'espai públic amb els seus descomptes, regals i promocions. «Els polítics sempre fan el mateix: prometen construir un pont encara que no hi haja riu.»

L'exposició «Humor social», com sempre, serà la millor eina per a posar els peus en el sòl. Serà l'instrument idoni per a desemmascarar als engalipadors, als venedors de motos, als mercachifles que arrepleguen les il·lusions, les perspectives de futur, les necessitats i els somnis, i les converteixen en material adulterat de compra i venda sense data de garantia. Perquè aqueix serà un dels problemes. Que, en acabar el vertigen i les nits electorals, les promeses quedaran oblidades al costat dels programes i els sobres amb els vots emesos. I és que els que ens van prometre tanta excel·lència mai van tenir pensat complir la seua paraula.

Peces
  • Nº de peces: 60 dibuixos sense marc, dels quals seleccionen un nombre determinat depenent de l'espai
Grandària
  • 60 dibuixos en A3 cm