AL TALL, 35 ANYS DE MÚSICA MEDITERRÀNIA DES DEL PAÍS VALENCIÀ

Descriptor

Aquesta és una dels aportacions de la Universitat per a celebrar els 35 anys de treball en l'àmbit de la música d'arrels tradicionals del grup de música que ha obert tants camins per als músics valencians i d'arreu de la mediterrània. El grup que podem qualificar com a capdavanter en l'aprofitament de la música tradicional valenciana per a fer música actual, vàlida per al present i punt de partida per a noves músiques, com demostren ja els diversos grups de músics que segueixen el camí obert per Al Tall.

Aquesta exposició ha sigut possible gràcies a l'amabilitat dels membres d'Al Tall, que ens han donat tota mena de facilitats i assessorament per a regirar en el seu arxiu de documents, fotos i discos.

Amb l'aportació dels textos de Víctor Mansanet; la cessió d'imatges de Manuel Boix i la col·laboració de la discogràfica PICAP.

L'obra d'un grup valencià innovador que, a partir de la música tradicional va descobrir els altres músiques del mediterrani i del nord d'Àfrica per a fer-ens propostes que van més enllà de la música tradicional, però sense perdre els arrels. Un grup que ens va ajudar a recuperar la memòria històrica amb el disc dedicat a la batalla d'Almansa, els poetes àrabs valencians dels segles XII i XIII, o al rei Jaume I.

Al Tall és un grup que ha mantingut al llarg d'aquests 35 anys la passió per la creació de noves cançons i de noves músiques, i el compromís per ajudar a fer del país dels valencians un país més lliure, més culte, més digne.

Peces
  • Cartells d'anunci de l'exposicio: És pot facilitar l'arxiu amb el cartell o és poden facilitar 50 cartells genèrics. Si és vol personalitzar, l'organització acollidora de l'exposició pot afegir una franja d'anunci del lloc, els dates i altres informacions.
  • Panells: 24 panells sobre la trajectòria d'Al Tall.
  • Documental: És facilita una entrevista-documental a Al Tall de 12 minuts de Daniel Martín, Al Tall, cantar rasant a la terra, que és pot projectar com a complement de l'exposició..
  • Díptic: La Universitat pot facilitar un arxiu amb la informació bàsica de l'exposició per si és vol fer un díptic de publicitat de l'exposició. Caldrà fer constar el logo de la UA i del MUA i el d'Al Tall i la seua pàgina de contacte.
Grandària
  • Cartells de 48,5 x 29 cm
  • Panells de 80 x 120 cm
Empaquetat

Diversos paquets embolicats en paper bambolla, el nombre i pes pot variar.

Característiques de l'obra

24 panells de cartó emploma, marc d'alumini

Sistema de muntatge

Té ganxos darrere per a penjar

Comissaris

Premsa / webs
Llocs on ha sigut exposada
  • Auditori de Teulada. 8 i 9 d'octubre de 2013 (en paral·lel a un concert Al Tall).
  • Ajuntament de Parcent. Edifici La Musical. De l'11 al 31 d'octubre de 2013.
  • Centre Ecomuseogràfic de Teulada. Del 17 gener a l'1 març 2013.
  • Casa Cultura Xixona. Del 29 de setembre al 15 d'octubre de 2011.
  • Sala Aifos-UA. Del 6 d'octubre al 22 de desembre de 2010.

Formulari de sol·licitud d'exposicions

Carretera Sant Vicent s/n