Sol·licitud d'activitats per a centres educatius Servei de Cultura

Sol·licitud d'activitats per a centres educatius

Alacant, 08 de gener de 2020

Benvolgudes i benvolguts,

Per al Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües de la Universitat d'Alacant és un plaer posar-nos en contacte amb vosaltres per informar-vos i convidar-vos a participar en un conjunt d'activitats culturals destinades a centres de secundària que hem programat per a aquest curs. Hem
dissenyat una sèrie de propostes que pensem poden ser molt interessants per al vostre alumnat.

L'oferta que vos indiquem a continuació, corresponent al segon quadrimestre del curs 2019-20, es desenvolupa en horari matinal, i està destinada a alumnes, preferentment, de 1r i 2n de batxillerat. Al costat de tres representacions teatrals i musicals, oferim la possibilitat de completar cada actuació amb una visita guiada al Museu de la Universitat d'Alacant, un espai cultural que per les seves propostes arquitectòniques i expositives, pensem pot resultar de gran interès. En cas de triar l'opció d'actuació i visita al MUA, l'hora de començament serien les 10 hores, i no significaria un increment sobre el preu de l’actuació.

El procediment per a acudir a aquestes representacions (amb o sense visita guiada) és el següent: heu de completar la sol·licitud que trobareu a la pàgina web del Servei de Cultura, https://cultura.ua.es/va/centres/ , en la qual haureu d'indicar el nombre d'alumnes (amb un màxim de 55 per centre), la direcció del centre i del professor responsable del grup. Atendrem les sol·licituds segons l'ordre d'arribada. Un cop admesa la reserva vos indicarem el compte de la Universitat d'Alacant en la qual haureu de fer l'ingrés corresponent abans de 10 dies hàbils de la data de l'activitat.

Esperem que aquesta informació sigui del vostre interès. En qualsevol cas, quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o qüestió en el següent telèfon i correu electrònic: 965909924, a/e: ofi.cultura@ua.es

Rebeu una cordial salutació,

Carles Cortés Orts