Aula de debat - Lliga de debat universitària Xarxa Vives Servei de Cultura

Aula de debat - Lliga de debat universitària Xarxa Vives

La participació dels estudiants en activitats complementàries a la seua formació reglada millora la seua ocupabilitat. En aquest sentit, la formació i pràctica del debat resulta una activitat molt interessant per a la formació. Dins del projecte "Aula de Debat", el Vicerectorat d'Estudiants i Ús de la Universitat d'Alacant arreplega les dues iniciatives que estan funcionant actualment, tant en el seu vessant en valencià, en col·laboració amb el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües a través del servei de cultura, com en castellà a través del Consell d'Estudiants.

Des del servei de cultura es vol promoure la pràctica del debat com una de les bases per a aprendre a parlar en públic, formar-se en oratòria i tècniques de debat, tenint com a llengua vehicular el valencià. Es realitzen cursos de formació i la possibilitat de participar en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives.

la Lliga de Debat Universitària 2021 de la Xarxa Vives tindrà lloc del 27 d’abril al 7 de maig de 2021, de manera telepresencial. El debat d’aquesta edició versarà sobre la qüestió que ja van triar els participants de l’edició 2019 (atès que es va haver de suspendre la Lliga de 2020): «L’actual sistema educatiu garanteix el progrés de les persones?».

Gratuït / 3 crèdits ECTS per curs acadèmic.

Els participants podran convalidar per crèdits per a l'obtenció del Certificat de Capacitació Docent per a la Docència en Valencià/Diploma de Maestro en Valencià dins de l'itinerari d'Estudis de Maestro en la Facultat d'Educació.

Horari: dilluns de 16 a 19 h. en el Servei de Cultura (baixos del Paranimf)

Coordinador de l'Aula: José Luis Martínez Boix

Si vols més informació sobre l'Aula de Debat en valencià, contacta amb nosaltres en ofi.cultura@ua.es

Informació d'interès per als participants a l'aula: