Aula de debat - Lliga de debat universitària Xarxa Vives Servei de Cultura

Aula de debat - Lliga de debat universitària Xarxa Vives

La participació dels estudiants en activitats complementàries a la seua formació reglada millora la seua ocupabilitat. En aquest sentit, la formació i pràctica del debat resulta una activitat molt interessant per a la formació. Dins del projecte "Aula de Debat", el Vicerectorat d'Estudiants i Ús de la Universitat d'Alacant arreplega les dues iniciatives que estan funcionant actualment, tant en el seu vessant en valencià, en col·laboració amb el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües a través del servei de cultura, com en castellà a través del Consell d'Estudiants.

Des del servei de cultura es vol promoure la pràctica del debat com una de les bases per a aprendre a parlar en públic, formar-se en oratòria i tècniques de debat, tenint com a llengua vehicular el valencià. Es realitzen cursos de formació i la possibilitat de participar en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives.

Gratuït / 3 crèdits ECTS per curs acadèmic.

Els participants podran convalidar per crèdits per a l'obtenció del Certificat de Capacitació Docent per a la Docència en Valencià/Diploma de Maestro en Valencià dins de l'itinerari d'Estudis de Maestro en la Facultat d'Educació.

Horari: dilluns de 16 a 19 h. en el Servei de Cultura (baixos del Paranimf)

Coordinador de l'Aula: José Luis Martínez Boix

Si vols més informació sobre l'Aula de Debat en valencià, contacta amb nosaltres en ofi.cultura@ua.es

Informació d'interès per als participants a l'aula: