Aula de debat - Lliga de debat universitària Xarxa Vives Servei de Cultura

Aula de debat - Lliga de debat universitària Xarxa Vives

La participació dels estudiants en activitats complementàries a la seua formació reglada millora la seua ocupabilitat. En aquest sentit, la formació i pràctica del debat resulta una activitat molt interessant per a la formació. Dins del projecte "Aula de Debat", el Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació de la Universitat d'Alacant arreplega les dues iniciatives que estan funcionant actualment, tant en el seu vessant en valencià, en col·laboració amb el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües a través del servei de cultura, com en castellà a través del Consell d'Estudiants.

Des del servei de cultura, volem promoure la pràctica del debat com una de les bases per aprendre a parlar en públic, formar-se en oratòria i tècniques de debat, tenint com a llengua vehicular el valencià. Hi haurà cursos de formació i la possibilitat de participar en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives, que en aquesta edició versarà sobre la qüestió: «L'actual sistema educatiu garanteix el progrés de les persones?».

Gratuït / 3 crèdits ECTS per curs acadèmic.

Els  participants podran convalidar aquesta activitat per crèdits per a l'obtenció del Certificat de Capacitació Docent per a la Docència en Valencià/Diploma de Mestre en Valencià dins de l'itinerari d'Estudis de Mestre en la Facultat d'Educació.

Inici de les sessions: dimecres 16 d´octubre del 2019

Horari: dimecres de 17:00 a 20:00h

Lloc: Aula P3/0-09 (edif. Polivalent III)

Cordinador de l'Aula: José Luis Martínez Boix